Samarbejdet med Ellegaard Data har været berigende og lærerigt, og Oplev AMU ville ikke være lykkedes uden dem.Thea Jepsen, projektleder Oplev AMU
Landsdækkende kampagne på de sociale medier
I samarbejde med Industriens Uddannelser lancerede vi i januar 2014 en landsdækkende oplysningskampagne. Formålet er at synliggøre AMU’s mange styrker via de sociale medier, Facebook og Instagram, men samtidig ved en række andre marketing-, PR- og brandingaktiviteter.
Kampagnen er bygget op omkring tesen, at dem, der kender AMU bedst, også er dem, der bedst kan fortælle andre om AMU’s mange fordele og styrker. Derfor engagerer og aktiverer vi tidligere og nuværende kursister og undervisere i AMU-miljøet og lader dem fungere som ambassadører. Dette er helt unikt og aldrig tidligere forsøgt i Danmark – og slet ikke med en så stor potentiel målgruppe, så vi forventer os meget af det. Oplev AMU-kampagnen løber frem til juni 2015.
Vi har integreret Instagram både grafisk og IT teknisk på amukurs.dk. Samtidig har vi designet plakater, logo, roll-ups, kopper, sponsorbøger, foliereklame til gulv, uddannelsesmateriale mm.
Vi har endvidere udviklet funktionen Min profil, hvor brugere kan logge ind og få overblik over sine kursusaktiviteter.
Se mere her!